środa, 31 grudnia 2014

UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEJ BOŻEJ RODZICIELKI MARYI - NOWY 2015 ROK

                              
  Z najlepszymi życzeniami na Nowy  2015  Rok , aby był dla każdego z Was udany oraz dobrze zapisany
                                                        
                               NOWA KARTKA

Lekcja była prawie skończona,
Gdy podszedł do mnie i wyszeptał drżący:
« Proszę Pana, chciałbym nową kartkę,
Tę zniszczyłem niechcący »
Podał mi kartkę pomazaną i zaplamioną,
Dałem mu nową, czystą, niezniszczoną
I rzekłem z uśmiechem, patrząc w jego oczy zasmucone:
« Postaraj się, dziecko, niech teraz to będzie lepiej zrobione »
Stary rok dobiegał już końca.
Gdy zbliżyłem się do Ojca tronu i wyszeptałem drżący,
« Ojcze, czy dla mnie również ten rok nowy?
Spójrz, stary zmarnowałem niechcący »
Wziął ode mnie kartę życia pomazaną, zaplamioną
I dał mi na ten rok nową, wcale niezniszczoną.
I rzekł z uśmiechem, patrząc w me serce zasmucone:
« Postaraj się, dziecko, niech teraz to będzie lepiej zrobione »

__________________________

2 komentarze:

  1. Dziękuję Siostro za ten wiersz. Udam się zaraz do na Eucharystię do Pana po "nową kartkę życia" ; świadoma jestem tego, że ze mnie beztalencie, więc znowu może mi przytrafić się kleks lub"maźnięcie" , ale... Pan mi dał 2 w 1 [kartkę + gumkę -konfesjonał] abym ten kleks wywabiła i swe życie poprawiła; nadzieja na łaskę Pana mnie ożywiła pozdrawiam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Ale Ty też jesteś z talentem :) co można przeczytać w załączniku :) Pozdrawiam i wszelkich łask i Błogosławieństw od Pana w Nowym Roku :)

      Usuń