sobota, 30 marca 2013

NIEDZIELA ZMARTWYCHWSTANIA PAŃSKIEGO


Wesoły nam dzień dziś nastał…

 

WIELKANOC 2013

 


 

 

Uwielbiamy Cię

w Twoim Zmartwychwstaniu!

Z żywą wiarą w Roku Wiary wołamy:

„Pan mój i Bóg mój

         (J 20,28)

 

                                          Alleluja! Chrystus Zmartwychwstał!

Prawdziwie Zmartwychwstał!


Z okazji Świąt

Zmartwychwstania Pańskiego

życzę głębokiego doświadczenia drogi życia,

którą pierwszy przeszedł Chrystus.

A jest to droga przejścia z ciemności do światła;

z grzechu do łaski, z beznadziei śmierci do prawdziwej radości życia.

Niech Zmartwychwstały Chrystus w tym Roku Wiary

umacnia wiarę, krzepi nadzieję, rozpala miłość.

Niech światło Jego słowa prowadzi nas przez życie do wieczności, umacnia w pokonywaniu trudności

oraz pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość.

Niech radość wielkanocna pomaga z zapałem przeżywać owocnie

i z radością każdy dzień, który otrzymujemy z rąk

CHRYSTUSA ZMARTWYCHWSTAŁEGO.

 

Z pamięcią w modlitwie

życzy
 
          s. marta

13 komentarzy:

  1. Siostro Marto > dziękuję za życzenia, a jak we wigilię Bożego Narodzenia przełamałam się wirtualnym opłatkiem tak we wigilię Paschalną dzielę się z Tobą DOBRA NOWINĄ;
    ALLELUJA -JEZUS ŻYJE
    już GO grobu mrok nie kryje;
    WESOŁYCH i ZDROWYCH ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu za pamięć, życzenia. Również pamiętam o Tobie, szczególnie w modlitwie :) Pozdrawiam bardzo zimowo :)

      Usuń
  2. Niech radość wielkanocna pomaga z zapałem przeżywać owocnie i z radością każdy dzień, który otrzymujemy z rąk CHRYSTUSA ZMARTWYCHWSTAŁEGO - i tego również Siostrze życzę, choćby nawet ten dzień nie przynosił niczego poza codziennymi obowiązkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja rzeczywiście w święta mam troszkę pracy :) ale dzięki BOGU jest dobrze. Troszkę gardło wysiada, ale wszystko w rękach BOGA. Pozdrawiam i życzę radosnego świętowania :)

      Usuń
    2. :) Gardło wysiada, bo Siostra bardzo ładnie śpiewa :)

      Usuń
    3. Dzięki:) miło mi to słyszeć :) Nie mniej od miesiąca mam problem z gardłem i ten głos jest fatalny :) Myślę, że młodzież naszej parafii nie podziela Twojego zdania. Dali mi to odczuć w Wielkim Tygodniu :( ale nie wszystko jest tak jak byśmy chcieli :) Lekcja pokory mi sie przyda :) Pozdrawiam Cię bardzo mile :)

      Usuń
    4. A ja właśnie uczestniczyłam w obchodach Wielkiego Tygodnia w Waszej parafii (bo jakoś w Waszej wspólnocie parafialnej czuję się lepiej niż w mojej) i zauważałam, że ludzie w kościele ogólnie bardziej włączają się w śpiewy siostry niż młodzieży (być może ze względu na repertuar). Mnie osobiście zachwycił chór,ale nie umniejszałabym zasług siostry i to przykre, że dali odczuć coś takiego. Szkoda, szkoda.
      Nie mniej jednak życzę zdrowia, pogody ducha i dużo radości :)

      Usuń
    5. Dziękuję Ci :) to miłe co piszesz :) Może byś kiedyś się ze mną spotkała :) co Ty na to ?: Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Bardzo chętnie :)
      Właśnie widziałam kiedyś Siostrę przed kościołem i biłam się z myślami czy podejść. Ale jakoś nie miałam odwagi ;) Po prostu nie wiedziałam za bardzo co miałabym Siostrze powiedzieć ;)

      Usuń
    7. Na początek "Szczęść Boże i się przedstawić :) Ja jestem normalna , może aż za bardzo nie masz co się krępować :) Odważ się :) Pozdrawiam mile :)

      Usuń
    8. :) w porządku.
      Mój blog http://zawsze-po-mojemu.blogspot.com/

      Usuń
  3. Życzę Siostrze dużo radości, którą przynosi Zmartwychwstały Chrystus i wielu łask Bożych na każdy dzień. Szczęść Boże!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki bardzo :) Również życzę głębokich przeżyć ze Zmartwychwstania PANA :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń