wtorek, 6 sierpnia 2013

URLOP - WAKACJE

                    Jestem na wakacjach dlatego nie będzie mnie przez pewien czas na blogu :)

    Od 21 - 29  jestem na rekolekcjach, również mnie nie będzie :) Dlatego proszę w tym czasie moich wiernych blogowiczów o modlitwę. Również obiecuję modlitwę :)

Pozdrawiam wszystkich blogowiczów :) życząc miłego wypoczynku tym, którzy wypoczywają, a tym, którzy pracuję siły w te wielkie upały :)

                                                   Do zobaczenia  1  września :)



12 komentarzy:

  1. Błogosławionego odpoczynku Siostro. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Był mi bardzo potrzebny. Miałam zmianę z Bytomia do Częstochowy i bardzo mnie ona wyeksploatowała :) Nie mniej cieszę się, że wróciłam do mojej ukochanej Częstochowy :) Pozdrawiam z przepięknej Krynicy :)

      Usuń
  2. Bardzo skąpe te wiadomości o pobycie na "wakacjach". A gdzie rekolekcje? życzę łask Bożych zasłuchanej na rekolekcjach s.Marcie i natchnienia Ducha Św. aby owoc rekolekcji był obfity. Odpoczywaj fizycznie i duchowo z naszym, bliźniego, błogosławieństwem. Proszę pamiętaj o modlitwie za mojego syna; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu skąpe bo nie mam możliwości internetu :) dziś wyjątkowo jakoś udało się połączyć :) Poza tym nie mam kabli żeby pokazać przepiękne zdjęcia z Krynicy i okolic :) zrobię to po powrocie, a raczej po rekolekcjach :) Pozdrawiam mile i pamiętam o synu w modlitwie :)

      Usuń
    2. Siostro Marto - Bóg zapłać za pamięć modlitewną. Nie mogę się doczekać kiedy już będziesz w Częstochowie. Chciałabym tam z Tobą się ponownie spotkać; odpoczywaj, nabieraj sił i pij dużo wody źródlanej; a tak na marginesie - z którym "Panem" się tam zadajesz;
      "JAN" - Przydatna w leczeniu i profilaktyce schorzeń układu moczowego, pęcherzyka żółciowego, wątroby i chorób przemiany materii (cukrzyca, otyłość).

      "JÓZEF" - ma działanie moczopędne, słabo żółciopędne, lecznicze w niedokrwistości, ogólnie wzmacniające.

      "MIECZYSŁAW" - zalecana w nieżytach żołądka, chorobie wrzodowej żołądka i dwunastnicy 12 przebiegających z niedokrwistością, po resekcji żołądka, w przewlekłych stanach zapalnych pęcherzyka żółciowego i dróg żółciowych.

      "TADEUSZ" - stosowana jest w leczeniu schorzeń układu krwiotwórczego w różnego rodzaju niedokrwistościach oraz w schorzeniach nieżytowych jelit, zwłaszcza w nieżycie wrzodziejącym, także w rekonwalescencji po chorobach zakaźnych i chirurgicznych, w niedokrwistości na tle zatruć zawodowych.

      "ZUBER" - Stosowane są w leczeniu schorzeń przewodu pokarmowego, działają przeciwzapalnie, oczyszczają śluzówkę przewodu pokarmowego.? pozdrawiam

      Usuń
    3. Witaj Basiu :) Wróciłam dziś z Krynicy :) Jestem przeszczęśliwa i bardzo wypoczęta :) Jutro przygotowania do rekolekcji :) Najlepszym na moje schorzenia był "Pan Jan". Piłam tej wody do woli, nawet zabrałam ze sobą kilka butelek. Szkoda, że urlop się skończył :) to była radość dla ciała, a teraz trzeba podleczyć ducha. Od 21 jestem już na rekolekcjach zamkniętych zero komórki i zero komputera :) Na Jasnej Górze będę od 1 września :) Pozdrawiam i pamiętam w modlitwie :)

      Usuń
  3. Miłego wypoczynku i owocnych rekolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leszku , dziękuję :) Proszę o modlitwę od 21 sierpnia wtedy rozpoczynam już ostatni etap rekolekcji Ignacjańskich :)Pozdrawiam mile :)

      Usuń
  4. Życzę Siostrze przyjemnego wypoczynku i owocnego czasu rekolekcji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję droga Rito za pamięć i życzenia :) Pozdrawiam z przepięknej Krynicy :)

      Usuń
  5. Miłego wypoczynku, oczywiście z Jezusem ! : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było :) Dzięki za pamięć i życzenia :) Od 21 sierpnia rekolekcje na, które czekam cały rok :) Pozdrawiam mile i bardzo słonecznie już z Częstochowy :)

      Usuń